(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

دیر آمدم دیر آمدی

دیر آمدم اما اگر زودتر می آمدم شاید نمی ماندم زیاد 

دیر آمدم اما اگر دیرآمدم با کوله باری آمدم با هر چه دارم  

دیر آمدم اما خودت گفتی نیا زودتر چون تاب ماندن را نمی داشتم 

دیر آمدم اما هم اکنون با دلی مجنون به سویت آمدم 

آمدم تا نغمه هایم را چنین سامان دهی 

قصه های بی سر و ته را خودت پایان دهی 

درد هجرانت کشیم باز هم خواهم کشید 

گر تو می خواهی به خاک و خون دلم خواهم کشید 

*** 

دیر آمدی برگرد صاحب دارد اینجا 

سرمنزلی ویران ولی می آید اینجا 

دیر آمدی جایی دگر باقی نمانده 

تنهاییم در حسرتی فانی نمانده 

دیر آمدی برگرد از راهی که باید  

آنکس که می گفتت بیا ما را نشاید 

دیر آمدی مجنون به لیلایش رسیده 

در منزلش نی لیک بر کویش رسیده 

دیر آمدی مستانگی هایم نگون شد 

هرگز نگیرم جام غیر از دل برون شد 

نظرات 2 + ارسال نظر
مهسا مامان کورش دوشنبه 19 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:20 ب.ظ http://mahsadaily.com

آقا ایمان نظرات ما نتیجه قضاوتهای ماست . فقط خواستم بهتون بگم همه چیز اونطوری که در ظاهر می بینید نیست . کاش قبل از به قول شما نظر سوالی از من یا طرف مقابلم بکنید . به هر حال از این مسائل تو دنیای مجازی پیش میاد .
اگر هم دیدید تند برخورد کردم چون من در حق خواهرم مادری ها کردم از بچگی اش تا حالا و به این افتخار می کنم و شاید صمیمی ترین فرد با اون باشم و خب مسلما از اینکه کسی راجع به این رابطه نظر بدی بده به شدت دلگیر میشم مخصوصا که کسی باشه که اطلاعی از قضایا نداره .
به هر حال امیدوارم متوجه سوئ تفاهمی که براتون پیش اومده بود شده باشید .
در مورد توصیه تون هم من تا امروز دقیقا مثل شما بی تفاوت عمل کردم اما امروز روزیه که باید دست هایی رو که تو زندگی ام دست درازی می کنن بشکنم . شمشیر رو از رو بستم براشون این بار .
امیدوارم زندگی تون بر وفق مراد باشه
ممنون
بای

رویا جمعه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 05:24 ب.ظ http://www.raz62.blogfa.com

وبلاگ قشنگی دارید.براتون آرزوی موفقیت میکنم

ممنون از لطفتون من هم برای شما آرزوی شادی و سلامتی می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد