(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

قدمی بیشتر ...

من در این ویرانه دیری از جفاها مرده ام

از غم این سال ها اکنون دلی بشکسته ام

تار و پودم را ز غم ها تا به اکنون با فتم

خاطرم را از نگاهت تا مثل دریا ساختم

بس دگر این زندگانی در فنا ها بس دگر

می روم من سوی نوری سمت مغرب درنگر

شاید آنجا مردمان را تیغ بر هم بسته بود

قلب ها را سینه تنها عاشقی پر کرده بود

شاید آنجا سوی بالاتر رهی هموار تر

شاید آن یک نقطه نور آنجا شود پر بار تر

من هنوز از نور؛چشمی بر نگیرم تا جنون

تا که دنیا باز داند باز مجنون شد برون

عالمی را غرق اشکم کردم ازهجران او

بس دگر این اشک ها شاید شود درمان او ...

 (( هنوز هم قدم بر می دارم ))

دل از همه دنیا باز گیرم و روم...

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

(( طوفانی که هنوز حقیقتش را باز نیافته ام ))

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

گپی با دوستان

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

(( زندگی پست ))

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.