(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

تنهایی را دوست دارم

تنهاییم را دوست دارم چون تو در تنهایی منی

تنهاییم را دوست دارم چون هیچ کس در آن نیست

تنهاییم را دوست دارم چون تو را توانم دید

تنهاییم را دوست دارم چون تو را توانم شنید

تنهاییم را دوست دارم چون عطر تو را توانم بویید

تنهاییم را دوست دارم چون تنها ترین رفیق من است

تنهاییم را دوست دارم چون سنگ صبور من است

تنهاییم را دوست دارم چون دنیای دیگری را در آن می بینم

تنهاییم را دوست دارم چون تو تنهاییم را دوست داری

نظرات 2 + ارسال نظر
گوسفند فراری پنج‌شنبه 17 دی‌ماه سال 1388 ساعت 07:19 ب.ظ http://kolahzard.blogsky.com

و این بهترین خبریه که این چند وقته ازت شنیدم
اینکه تنهایی رو دوست داری
تنهایی کلید حکمته
البته تنهایی همراه با سکوت

نترس بابا دیگه مغزتو اشغال نمی کنم

یک دختر یکشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 02:59 ب.ظ http://2khtarnevesht.persianblog.ir

سلام.خوبین؟ممنون که سر می زنین.من دیگه کمتر میام.
و در مورد مطلبتون باید بگم دقیقا حال منو وصف می کرد.خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد