(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)
(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

(*زندگی نامه فردا شود امروز ببین*)

آیینه ای رو به آسمان

از مدت ها پیش تاکنون

   سلام  

 در این مدت زندگی بسیار سخت بود 

 برایم به خاطر مسائل گوناگون مشکلات روانی پیش آمده 

 به مشاور روانشناس مراجعه کردم 

 تصمیم نهایی ام را بالاخره گرفتم و هم اکنون در تلاشم 

 دیگر تا همیشه خواهم نوشت 

 روزی خواهم درخشید و شکی در آن نیست 

 اگرمایل به خواندن شرح کامل این کلیات هستید روی ((ادامه مطلب)) کلیک کنید 

   

مدتی به خاطر آشفتگی هایی که می خواستم با ازدواج از آن ها فرار کنم نمی نوشتم که آسیبی بسیار بر طبعم رساند اما خدا را شکر پس از انصراف از ازدواج به دلایلی از جمله ناصادقی طرف مقابل و پس از تصمیم برای زندگی تازه؛ دوباره قلمم را بر داشته و باز هم آنچه در درونم می گذرد را بر صفحه می نگارم. 

در پی حل مشکلات روانی ام که به دنبال تصمیم ازدواج من و نا آرامی هایی که در محیط خانواده از طرف هر کدام از اعضا به استثنای خواهر ۶ ساله ام به دلایل متعدد از جمله عدم رسیدگی مادرم به خواهر بزرگترم و ازدواج مادرم ایجاد شده بود شروع به مشاوره بایک روانشناس کرده ام. 

به طور خلاصه شخصیت مرا پس از تست ها و پرسش ها ی متعدد اینگونه به تصویر کشید:  

-دارای دوشخصیت متضاد که اولی در ظاهر و بسیار مسلط و با نشاط و قدرتمند است و دومی در درون که احساس شدید ضعف و ناتوانی می کند و احساس می کند به هر کاری دست می زند کار گره می خورد و به طور کل آمیخته ای از غم و اندوه و خشم و کینه ویژگی های بنیادی آن است. 

 -دارای استعداد هنری فوق العاده 

-حساس مغرور عجول و بی قرار 

-پوچ گرا 

-از همه کس و همه چیز می هراسد و به هیچ کس اطمینان نمی کند 

-آینده را مه آلود و نامشخص می بیند و به شدت نگران آن است و ترس از آینده او را پیر کرده 

-مادر را فراموش شده برای خود تصور می کند 

-احساس می کند که باید به شدت از خواهرانش حمایت کند 

-خانه را محل بحران فکری و کسالت خود می داند 

-دانشگاه نقطه اتکای اوست اما به درستی آن را نمی شناسد 

-اساتید را به دو گروه شامل اغلب احمق و مغرور و نادان و اقل مطلوب تقسیم می کند 

او به من توصیه کرد که به زبان انگلیسی بپردازم ؛آینده را برای خود کاملا مشخص سازم و بدانم که باید که بشوم و به کجا برسم. همچنین از من خواست که نوشتن و فعالیت های هنری ام را به هیچ عنوان ترک نکنم چون معتقد است روزی همچون سهراب سپهری استاد فرشچیان و.. خواهم درخشید. درضمن از این که من رشته ی فنی (مهندسی مکانیک) را برای تحصیل برگزیده ام بسیار گله کرد اما تصمیمی ست که گرفته ام و باید آن را انجام دهم. 

و هم اکنون تصمیم دارم با ارائه پروژه ای قدرتمند در زمینه بیومکانیک و ترجمه چند کتاب تحصیلاتم را از مقطع ارشد در دانشگاه های بسیار معتبر خارج از کشور ادامه دهم و همچنان بنویسم و بسیار بیشتر از آن مطالعه کنم و به امید رسیدن به قله موفقیت عاشقانه تلاش نمایم. 

من به نوبه خود در راستای رسیدن به اهداف طولانی مدتم در حال برنامه ریزی و تلاش هستم و سعی دارم خود را از وادی های واهی بیرون بکشم. شما نیز اگر نظر پیشنهاد انتقاد یا راهنمایی مفیدی دارید مرا محروم نسازید و همین گونه که صادقانه برایتان می نویسم مرا نیز صادقانه دلگرمی بخشید و برایم در جهت رسیدن به آنچه می خواهم دعا کنید تا شاید من هم روزی مفتخر به سرافرازی شما و تمام ایرانیان باشم.

نظرات 1 + ارسال نظر
سحر پنج‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 11:55 ب.ظ

وب سایت جالبی داری خوشحال میشم به سایت من هم سری بزنی .
این هم ایدی من : sahar.tala20

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد